Wednesday, March 2, 2016

rezeki pertama

rezeki itu Allah dah bagi
rezeki itu Allah dah tulis
jangan ditanya bila dan kenapa..

rezeki pertama di tahun baru.. Alhamdulillah
rezeki yang tak dijangka
Aku dan Pak Reza dapat naik pangkat..serentak!
Alhamdulillah..terima kasih Ya Allah

tapi kisah disebalik itu..Allah ja yang tau

macam biasa jumaat 05.02.2016, aku and the geng OTW pi Alamanda bila mana aku dapat call dari Pak reza  yang dia dapat emel naik pangkat
aku meman g tak tengok emel...orang HQ ni main pakai emel ja la ni..surat lambat sampai
tapi hat tak bestnya bila pak reza kata dia kena hantaq pi Kelantan!!! OMG!!

dugaan Allah nak bagi...

aku balik dari Alamanda, kelam kabut cek emel...Alhamdulillah.. aku dapat and ditempatkan dekat Putrajaya tapiii awat yang depa hantaq boypren aku dekat Kelantan.. heloooo.. langsung tak dak bau budu dekat kami ni wehhhh

mood nak pi Port Dickson weekend tu memang terbantut.. 3H2M kot..
bayaq mahai2..sorang tengok dinding... sorang tengok bantal
memang xdak mood nak buat anak..EH!

keropok lekor.. mek klate.. keropok lekor.. mek klate.. keropok lekor.. mek klate..

tak boleh jadi ni

Allah kata.. berdoakanlah kepadaNya.. jangan berhenti untuk berdoa..

do you best and Allah will do the rest..InsyaAllah

Rabu 10.02.2016 selepas chinese new year, masuk office dengan perasaan redha.. andai kata pak reza tak dibenarkan buat pertukaran aku akan ikut dia pi Kelantan..
since HQ dok cerita bab dasar and aku dah malas bertekak.. aku serahkan pada Allah

semua boss and opiz mate dah wish2 bagai.. ada yang suruh aku pi Kelantan,... adoii

pukul 10.45am aku dapat call dari pak reza
Alhamdulillah Ya Allah..
urusan pak reza dimudahkan.. dia dapat stay Putrajaya
terima kasih Allah

15.02.2016 hari pertama aku ditempat baru..new life...new place.. new member...

tapi hati masih di pejabat lama

Love,
chachazainal.
 jangan tertipu pada wajah...hati tidak selari dengan senyuman kami




nurkilanhati:Ya Allah kami mengharapkan rezeki yang dah lama kami tunggu..mudahkanlah kami Ya Allah..






No comments: