Wednesday, March 2, 2016

ADP itu moment indah

orang kata yang berlalu biarkan berlalu
betoi ka??

tapi kalau pasai ADP aku tak rasa biaq dia pi lagu tu ja
they are most of the best moment i ever had

5 tahun aku di ADP

semuanya bermula pada 01.04.2011
pengalaman aku mengenal manusia yang ada macam-macam ragam
tak sama macam aku di KDN dulu..lain
KDN ajaq aku kenal alam pekerjaan..maybe sebab masa ni aku masih muda belia
ADP ajaq aku alam persahabatan...keluarga...kasih sayang yang erat

aku rindu

walau ada kes aku gaduh dengan team mate..time merepek tetap merepek jugak..time melantak makanan..tetap sama-sama..bergosip jangan le kabo.. hahaha kejap je sampai cerita. mulut puaka betoi (bak kata cc)

missed u guys... sumpah!!

kat opiz baru..serius aku jadi agak pendiam..mulut busuk tau tak.. aku tak leh gelak besaq macam slalu.. tak dak orang nak gaduh dengan aku dah..tak dak orang nak layan merepek aku dah..

serius aku rindu

kempen bawak bekal aku dah tergendala
kasut sukan baru beli aku dah gantung blakang pintu sebab zumba aku sempat pi 2x je tahun ni
sapa nak teman aku solat zohor pukul 3ptg
sapa nak buatkan aku cheese tart..sardin.. brownies..keropok goreng..slim la aku lepas ni.. tak dak sapa bagi makan

baru-baru ni ada Anugerah Meletop kat tv..
tak dak sapa nak gosip pasai Ayda Jebat xlayak menang dengan aku esok tu
kesian

tak dak sapa nak layan story drama melayu sweet-sweet..pelakon kayu dah

tak dak sapa nak story pasai novel best dengan aku dah
tak dak sapa nak padam baki cuti cc dah
tak dak sapa nak say "bye-bye chacha"
tak dak sapa nak jadi miss google aku dah
tak dak sapa nak bagi aku tumpang balik rumah dah

yes.. i got my "CHACHA" di ADP..
tak kan ada yang panggil aku chacha kat sini.. hanya warga ADP
















semuanya hanya moments
sedih
serius aku sedih
still tak boleh move on.. anytime akan nangis..sebak


Love,
chachazainal.

No comments: