Monday, March 7, 2016

moment last chacha di ADP

masih sesi throwback ADP lagi
masih mood rindu


si tudung pink..k.anis geng novel aku dan maznee geng IG aku

berkaraoke dengan harapan sepanjang menyanyi aku pun melalak sama..jangan harap!!

 macam mana nak tinggai kenangan budak2 mental ni.. masing-masing aku rasa mcm syok gila aku nak blah dari situ..masing-masing gegeh

 hat depan  sekali..puan nani.. boss gila..sewel..mental..slumber.. sekepala.. ketua segala event yang ada


with cc sayang, pn.sue and mai mek klate

 
 with my team mate.. bodyguard kalau outstation.. yang tengah tu cik zul.. dah "muda" tapi nakal..fikri si penulis novel..geng makan aku.. thanks buddy

 
 cc.. dengan dia aku asyik nangis ja.. dah brapa kali peluk sejak aku dapat surat pindah..kawan gaduh aku.. setiap hari walaupun kadang-kadang cc macam tertelan sarang tebuan.. but she is ADP's Mommy..dont cry cc..

plz.. dont cry lagi..terasa aku disayangi..sangat

see.. kawan-kawan mental aku

 aku tak tau nak cakap depa suka ka dak aku pindah..semuanya mental..yang baju kuning tu pegawai kanan..very sporting..ni semua minit-minit terakhir sebelum suasana bertukaq jadi sedih.. semua pakat teriak...sorang-sorang



how come aku nak lupa hampa semua..semua tak betoi..kepala gila.. bukan semua pejabat audit ada macam hampa semua..kalau bercakap sampai pejabat sebelah boleh dengaq.. kena marah dengan boss sebab bising.. sekejap ja diam.. tak makan saman

will miss u guys..serius
do miss me

love,
chachazainal

No comments: